![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Teraz rury mają 3 mm i moim zdaniem będą dużo mocniejsze od oryginału i nie wygną się przy pierwszym lepszym kamyku lub gałęzi. Cała konstrukcja musiała się jednak na czymś opierać, a fabryczne mocowanie również nie było zbyt wytrzymałe. Konstrukcja na której opiera sie zderzak i która jest mocowaniem do ramy całego kompletu powstała z kątownika
3 cm x 3 cm i 2 cm x 2 cm. Zostało to pospawane i ostatecznie dopasowane do mocowań w ramie, które służyły do mocowania oryginalnego bumpera. Śruby którymi zostało to wszystko przykręcone do ramy zostały zmienione ze zwykłych o twardości 8.8, śrubami ze stali kwasowej o twardości odpowiadającej 10.9, które według zapewnień kolegi są pancerne i prędzej wyrwie się to z ramą niż puszczą te śrubki
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
https://picasaweb.google.com/lh/photo/8 ... directlink
https://picasaweb.google.com/lh/photo/v ... directlink
https://picasaweb.google.com/lh/photo/Y ... directlink
https://picasaweb.google.com/lh/photo/_ ... directlink
https://picasaweb.google.com/lh/photo/y ... directlink
https://picasaweb.google.com/lh/photo/0 ... directlink
https://picasaweb.google.com/lh/photo/0 ... directlink
Na zdjęciach widać żółty kątownik przyspawany do zderzaka i przykrecony do konstrukcjii z kątownika, ale po pierwszych próbach sztywności zderzak został przyspawany do tej konstrukcjii i w tej chwili jest jaby przymurowany i ani drgnie:) więc chyba wyszło lepiej:).
To by było na teyle mojego planu. Do zobaczenia w terenie:) pozdro
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)